29 december 2012

Seeeesamstraat





Zes maanden is dat jongste kind alweer en veel meer dan een dekentje heb ik nog niet gemaakt voor hem. En avant dus! Ik moet ervan profiteren nu hij de woorden 'ik vind dat niet mooi' nog niet kan uitspreken. Ik maakte een zeer gezellige broek, die mij - zijn het de kleuren of de pluchen materie? - heel erg aan Sesamstraat doet denken. Aan de buitenkant is het zachte teddy, voor de voering gebruikte ik gewone tricot. Ja, dat is een warme broek, laat die vrieskou maar komen. En dat model... ik weet het niet. Wellicht zit zo'n haremding heerlijk, maar volgende keer probeer ik toch een iets elegantere snit.




'Een foto met zijn benen in de lucht, dat gaat wel grappig zijn,' zo dacht ik. Maar de baby die zich uren kan bezighouden met het knabbelen aan zijn tenen, bleef uiteraard bijna roerloos liggen toen ik het fototoestel bovenhaalde. Pfff, kinders.

PS: ik verkocht een paar dingen in de pop-up-shop! Hoera! En ook hoera voor jullie, want dat betekent dat er nog een paar dingen overblijven om weg te geven. Volgend jaar meer!

2 opmerkingen: